Categories

Jang JobsJobsPaperpk

ملازمت کے انٹرویو کے سرفہرست 15 سوالات اور جوابات

نوکری کے 15 اوپر انٹرویو کے سوالات اور جوابات | کامن جاب انٹرویو سے متعلق سوالات۔ اگرچہ کچھ ملازمت کے انٹرویو لینے والے انٹرویو کے سوالات کے ل. ایک انتہائی غیر معمولی انداز کا استعمال کرتے ہیں ، لیکن زیادہ تر ملازمت کے انٹرویو انٹرویو کے عام سوالات اور جوابات کا تبادلہ کرتے ہیں۔ یہاں انٹرویو کے کچھ عمومی سوالات ہیں ، ان کے جوابات دینے کا بہترین طریقہ۔

نوکری کے 15 اوپر انٹرویو کے سوالات اور جوابات

1. مجھے اپنے بارے میں تھوڑا بتائیں

اگر آپ انٹرویو لینے والے ہیں تو ، آپ کو بہت کچھ جاننے کی ضرورت ہے: امیدوار کا دوبارہ تجربہ اور کور لیٹر آپ کو بہت کچھ بتائے گا ، اور لنکڈ ان ، ٹویٹر اور فیس بک ، اور گوگل آپ کو مزید بتاسکتے ہیں۔

انٹرویو کا مقصد یہ طے کرنا ہے کہ آیا امیدوار ملازمت میں نمایاں ہوگا یا نہیں ، اور اس کا مطلب یہ ہے کہ ملازمت کے لئے درکار مہارت اور رویوں کا اندازہ کیا جائے۔ کیا اسے ایک ہمدرد رہنما ہونے کی ضرورت ہے؟ اس کے بارے میں پوچھیں۔ کیا اسے آپ کی کمپنی کو عوامی بنانے کی ضرورت ہے؟ اس کے بارے میں پوچھیں۔

اگر آپ امیدوار ہیں تو ، اس بارے میں بات کریں کہ آپ نے کچھ نوکری کیوں لی؟ یہ بتائیں کہ آپ کیوں چلے گئے؟ یہ بتائیں کہ آپ نے کسی خاص اسکول کا انتخاب کیوں کیا؟ آپ نے گریڈ اسکول جانے کا فیصلہ کیوں کیا شیئر کریں۔ تبادلہ خیال کریں کہ آپ نے یورپ میں بیگ کے ذریعے سفر کرنے میں ایک سال کیوں لیا ، اور آپ کے تجربے سے آپ کو کیا فائدہ ہوا۔

جب آپ اس سوال کا جواب دیتے ہیں تو ، پوائنٹس کو اپنے ریزیومے سے لنک کریں تاکہ انٹرویو لینے والے نہ صرف یہ سمجھ سکے کہ آپ نے کیا کیا بلکہ اس کی وجہ بھی۔

your. آپ کی سب سے بڑی کمزوری کیا ہے؟

ہر امیدوار جانتا ہے کہ اس سوال کا کیا جواب دینا ہے: صرف ایک نظریاتی کمزوری کو منتخب کریں اور اسے جادوئی طور پر بھیجیئے۔

مثال کے طور پر: “میری سب سے بڑی کمزوری میرے کام میں اتنی مصروف ہو رہی ہے کہ میں اپنا سارا وقت ضائع کر دیتا ہوں۔ ہر دن میں دیکھتا ہوں اور محسوس کرتا ہوں جیسے سب گھر ہے! میں یہ کر رہا ہوں.” میں صرف اور کچھ کے بارے میں سوچ بھی نہیں سکتا۔ ”

تو آپ کی “سب سے بڑی کمزوری” یہ ہے کہ آپ زیادہ تر گھنٹے گزاریں گے؟ زبردست.

اصل کمزوری کو منتخب کرنے کا ایک بہتر طریقہ ہے ، لیکن آپ جس کو بہتر بنانے کے لئے کام کر رہے ہیں۔ اس کمزوری کو دور کرنے کے لئے آپ کیا کر رہے ہیں اس کو شیئر کریں۔ کوئی بھی کامل نہیں ہے ، لیکن یہ ظاہر کرنے کے لئے کہ آپ ایمانداری کے ساتھ خود تشخیص کرنے پر راضی ہیں اور پھر اس میں بہتری لانے کے طریقوں کی تلاش کرتے ہیں۔

3. آپ کی سب سے بڑی طاقت کیا ہیں؟

مجھے یقین نہیں ہے کہ انٹرویو لینے والے یہ سوالات کیوں پوچھتے ہیں۔ آپ کے تجربات اور تجربات کی فہرست میں آسانی سے آپ کی طاقت کو ظاہر کرنا چاہئے۔

اس کے باوجود ، اگر آپ سے پوچھا جائے تو ، تیز ، تیز جواب فراہم کریں۔ واضح اور عین مطابق ہوں۔ اگر آپ کسی بڑے مسئلے کو حل کرنے جارہے ہیں تو ، صرف اتنا مت کہیے: کچھ ایسی مثالیں دیں جو شروع سے ہیں ، اس سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ آپ کسی بڑی پریشانی کو حل کرنے جارہے ہیں۔ اگر آپ جذباتی طور پر ذہین لیڈر ہیں تو ، صرف اتنا نہ کہیں: کچھ ایسی مثالیں دیں جو آپ کو یہ ثابت کردیں کہ جواب طلب سوال کا جواب کیسے دیا جائے۔

five. پانچ سالوں میں آپ اپنے آپ کو کہاں دیکھتے ہیں؟

اس سوال کے جوابات ایک دو بنیادی ہیں۔ امیدوار ایک بہت ہی خوش امید جواب دیتے ہوئے اپنی ناقابل یقین خواہش کا اظہار کرنے کی کوشش کرتے ہیں (کیونکہ وہ سمجھتے ہیں کہ آپ چاہتے ہیں): “مجھے آپ کی نوکری چاہئے!” یا وہ ایک شائستہ ، خود کو رد کرنے والا جواب دے کر اپنی عاجزی کا مظاہرہ کرنے کی کوشش کرتے ہیں (کیوں کہ آپ کے خیال میں وہ چاہتے ہیں): “یہاں بہت ہنر مند لوگ موجود ہیں۔ میں صرف ایک بہت اچھا کام کرنا چاہتا ہوں۔ اور میں دیکھنا چاہتا ہوں کہ میری صلاحیتیں مجھے کہاں لے جاتی ہیں۔ ”

دونوں ہی معاملات میں ، آپ اس کے سوا کچھ نہیں سیکھ سکتے کہ امیدوار خود کو کتنا اچھا بیچ سکتے ہیں۔

انٹرویو لینے والوں کے لئے ایک بہتر سوال یہ ہے کہ: “آپ کون سا کاروبار شروع کرنا چاہیں گے؟”

یہ سوال کسی بھی تنظیم پر لاگو ہوتا ہے کیونکہ ہر کمپنی کے ہر ملازم کی کاروباری ذہنیت ہونی چاہئے۔

ایک امیدوار آپ کو اپنی امیدوں اور خوابوں ، اس کی دلچسپی اور جذبات کے بارے میں بتائے گا ، جس کام کی وہ پسند کرنا چاہتا ہے ، جن لوگوں کے ساتھ وہ کام کرنا پسند کرتا ہے۔ تو بس بیٹھ کر سنیں۔

مزید سوالات یہاں کلک کریں

all. تمام امیدواروں میں سے ، ہم آپ کو کیوں ملازم رکھیں؟

چونکہ ایک امیدوار اپنے آپ کا موازنہ ان لوگوں سے نہیں کرسکتا ہے جنہیں وہ نہیں جانتا ہے ، لہذا وہ صرف اپنے ناقابل یقین جذبے اور خواہش اور عزم کا اظہار کرسکتا ہے اور… ٹھیک ہے ، بنیادی طور پر نوکری کے لئے بھیک مانگتا ہے (بہت سے انٹرویو لینے والے یہ سوال پوچھتے ہیں اور پھر بیٹھ جاتے ہیں ، بازو بند کرتے ہیں ، گویا) کہنا ، “آگے بڑھو۔ میں سن رہا ہوں۔ مجھے خوش کرنے کی کوشش کریں۔”)

اور آپ مادے سے کچھ نہیں سیکھتے ہیں۔

ایک بہتر سوال یہ ہے کہ: “آپ کے خیال میں مجھے کیا جاننے کی ضرورت ہے کہ ہم نے تبادلہ خیال نہیں کیا ہے؟” یا یہاں تک کہ “اگر آپ کو میرے کسی بھی سوال پر کام مل سکتا ہے تو ، اب آپ اس کا جواب کیسے دیں گے؟”

شاذ و نادر ہی امیدواروں کو ایک انٹرویو کے آخر میں احساس ہوتا ہے کہ انہوں نے اپنی پوری کوشش کی ہے۔ گفتگو نے غیر متوقع موڑ لیا ہوسکتا ہے۔ ہوسکتا ہے کہ انٹرویو لینے والے نے اپنی صلاحیتوں کے ایک پہلو پر فوکس کیا ہو اور دوسری اہم خصوصیات کو یکسر نظرانداز کیا ہو۔ یا امیدوار انٹرویو شروع کرنے میں گھبرانے اور ہچکچاہٹ کا شکار ہوسکتے ہیں ، اور اب میری خواہش ہے کہ وہ واپس جاسکیں اور اپنی قابلیت اور تجربے کی بہتر وضاحت کریں۔

نیز ، اس کے بارے میں بھی اس طرح سوچئے: ایک انٹرویو لینے والے کی حیثیت سے ، آپ کا ہدف ہر امیدوار کے بارے میں زیادہ سے زیادہ سیکھنا ہے ، لہذا کیا آپ ان کو یہ موقع نہیں دینا چاہتے ہیں کہ آپ اپنا کام انجام دیں؟ بنانا؟

اس بات کو یقینی بنائیں کہ انٹرویو کے اس حصے کو بات چیت میں تبدیل کریں ، گفتگو میں نہیں۔ صرف غیر فعال طور پر نہ سنیں اور پھر کہیں ، “شکریہ۔ ہم رابطہ کریں گے۔ فالو اپ سوالات پوچھیں۔ مثال طلب کریں۔

اور ظاہر ہے ، اگر آپ سے یہ سوال پوچھا گیا ہے تو ، اسے ان چیزوں کو اجاگر کرنے کے لئے بطور موقع استعمال کریں جس کی آپ کو لمس نہیں ہوسکتی ہے۔

مزید سوالات یہاں کلک کریں

6. آپ نے افتتاحی عمل کے بارے میں کیسے سیکھا؟

جاب بورڈ ، عمومی پوسٹنگ ، آن لائن لسٹنگ ، نوکری میلے – زیادہ تر لوگ اپنی پہلی ملازمتوں کی تلاش اسی طرح کرتے ہیں ، لہذا یہ یقینی طور پر سرخ پرچم نہیں ہے۔

لیکن ایک امیدوار جو عام پوسٹنگ سے مستقل طور پر نوکری کی تلاش میں رہتا ہے اس کے بارے میں خیال نہیں ہوسکتا ہے کہ وہ کیا کرنا چاہتا ہے – اور وہ کہاں کرنا چاہتا ہے۔

وہ صرف نوکری کی تلاش میں ہے۔ اکثر ، کوئی کام نہیں ہوتا ہے

لہذا صرف اس بات کی وضاحت نہ کریں کہ آپ نے افتتاحی کے بارے میں کیا سنا ہے ، کمپنی کی پیروی کریں ، موجودہ ملازم سے کسی موجودہ شراکت دار کو ملازمت کے بارے میں بتائیں۔ دکھائیں کہ آپ کو نوکری معلوم ہے کیونکہ آپ وہاں کام کرنا چاہتے ہیں۔

آجر ایسے لوگوں کی خدمات حاصل نہیں کرنا چاہتے جو صرف ملازمت چاہتے ہیں۔ وہ ان لوگوں کی خدمات حاصل کرنا چاہتے ہیں جو اپنی کمپنی میں ملازمت چاہتے ہیں۔

7. آپ کیوں چاہتے ہیں؟ یہ نوکری

اب اور گہرائی میں جاؤ۔ صرف اس بارے میں بات نہ کریں کہ کمپنی کے لئے کام کرنا کیوں اچھا ہوگا۔ اس کے بارے میں بات کریں کہ پوزیشن آپ کی کامیابی کے ل for کس طرح مناسب ہے جو مختصر مدت اور طویل مدتی ہے۔

اور اگر آپ نہیں جانتے کہ پوزیشن کیوں مناسب ہے تو ، کہیں اور دیکھیں۔ زندگی بہت مختصر ہے.

8. آپ اپنی سب سے بڑی پیشہ ورانہ کامیابی کونسا سمجھتے ہیں؟

یہاں ایک انٹرویو کا سوال ہے جسے یقینی طور پر نوکری سے متعلق جواب کی ضرورت ہے۔ اگر آپ کہتے ہیں کہ آپ کی سب سے بڑی کامیابی چھ مہینوں میں راہداری کو 18 فیصد بہتر بنارہی ہے لیکن آپ انسانی وسائل میں قائدانہ کردار کے لئے انٹرویو لے رہے ہیں تو ، جواب دلچسپ ہے لیکن بالآخر غیر متعلقہ ہے۔

اس کے بجائے ، کم کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے ملازم کے بارے میں بات کریں جس کی آپ نے “بچت” کی ہے ، یا محکموں کے مابین آپ نے کس طرح لڑائی لڑی ہے ، یا آپ کی کتنی براہ راست رپورٹس کو ترقی دی گئی ہے۔

مقصد یہ ہے کہ ان کامیابیوں کو بانٹنا جو انٹرویو لینے والے کو اس مقام پر آپ کا تصور کرنے کی اجازت دیتے ہیں – اور دیکھیں کہ کیا آپ کامیاب ہو جاتے ہیں۔

مزید سوالات یہاں کلک کریں

9. آخری بار کے بارے میں مجھے بتائیں کہ ساتھی کارکن یا کسٹمر آپ سے ناراض ہوا تھا۔ کیا ہوا؟

جب کمپنی سخت محنت کرتی ہے تو تنازعات ناگزیر ہیں۔ غلطیاں ہوتی ہیں۔ بے شک ، طاقتیں منظر عام پر آتی ہیں ، لیکن کمزوریاں بھی ان کے سر کو تھام لیتی ہیں۔ اور یہ ٹھیک ہے۔ کوئی بھی مکمل نہیں۔

لیکن جو شخص الزام تراشی کر رہا ہے – اور صورتحال کو بہتر بنانے کی ذمہ داری – کسی اور سے بھی بچنا ہے۔ ملازمین کی خدمات حاصل کرنے کے بجائے ، ہم ایسے امیدواروں کا انتخاب کریں گے جو مسئلے کو حل کرنے پر مرکوز ہیں نہ کہ الزام تراشی پر۔

ہر کاروبار میں ایسے ملازمین کی ضرورت ہوتی ہے جو اپنی مرضی کے مطابق تسلیم کرتے ہیں جب وہ غلط ہیں ، مسئلہ حل کرنے کے لئے ملکیت لینے کی طرف بڑھیں ، اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ تجربے سے سبق حاصل کریں۔

10. اپنے خوابوں کی نوکری کی وضاحت کریں

تین الفاظ بیان کرتے ہیں کہ آپ کو اس سوال کا کیا جواب دینا چاہئے: مطابقت ، مطابقت ، مطابقت۔

لیکن اس کا مطلب یہ نہیں کہ آپ کو جواب دینا پڑے گا۔ آپ ہر چیز سے کچھ سیکھ سکتے ہیں۔ آپ ہر چیز میں مہارت حاصل کرسکتے ہیں۔ کام کی پسماندہ: اس نوکری کی شناخت کریں جس کے لئے آپ انٹرویو لے رہے ہیں اس سے آپ کی مدد ہوگی اگر آپ ایک دن اپنے خواب کی نوکری پر اتریں گے ، اور پھر یہ بتائیں کہ ان چیزوں کا اطلاق آپ کی ملازمت پر ہوتا ہے۔ لیکن ایک دن کیا ہوتا ہے؟

اور یہ اعتراف کرنے سے گھبرائیں کہ ایک دن آپ کسی اور کمپنی میں شامل ہونا چاہتے ہیں یا اس سے بہتر – آپ اپنا کاروبار شروع کرنے کے لئے آگے بڑھ سکتے ہیں۔ آجر اب “ہمیشہ” ملازمین کی توقع نہیں کرتے ہیں۔

11. آپ اپنی موجودہ ملازمت کیوں چھوڑنا چاہتے ہو؟

آئیے ان باتوں سے شروع کریں جن کے بارے میں آپ کو نہیں کہنا چاہئے (یا ، اگر آپ انٹرویو لینے والے ہیں تو ، سرخ پرچم یقینی طور پر کیا ہیں)۔

آپ کا باس کتنا مشکل ہے اس کے بارے میں بات نہ کریں۔ اس بارے میں بات نہ کریں کہ آپ دوسرے ملازمین کے ساتھ کیسے نہیں جا سکتے۔ اپنی کمپنی کو کم نہ سمجھو۔

اس کے بجائے ، ان مثبتات پر توجہ دیں جو عمل کا باعث بنے گی۔ آپ جو حاصل کرنا چاہتے ہیں اس کے بارے میں بات کریں۔ آپ کیا سیکھنا چاہتے ہیں اس کے بارے میں بات کریں۔ جس طریقے سے آپ بڑھنا چاہتے ہیں ، ان چیزوں کے بارے میں بات کریں جن کو آپ پورا کرنا چاہتے ہیں۔ یہ بتائیں کہ آپ اور آپ کی نئی کمپنی کے لئے کتنا اچھا اقدام ہوگا۔

اپنے موجودہ آجر کے بارے میں شکایت کرنا گپ شپ کے مترادف ہے: اگر آپ کسی اور سے برا بھلا کہنا چاہتے ہیں تو آپ بھی میرے ساتھ ایسا ہی کرسکتے ہیں۔

آپ کس طرح کے کام کا ماحول پسند کرتے ہیں؟

آپ اکیلے کام کرنا پسند کرسکتے ہیں ، لیکن اگر آپ جس نوکری کے لئے انٹرویو لے رہے ہیں وہ کال سینٹر میں ہے تو ، اس جواب سے آپ کو کوئی فائدہ نہیں ہوگا۔

لہذا ایک قدم پیچھے ہٹیں اور جس ملازمت کے لئے آپ درخواست دے رہے ہیں اس کے بارے میں اور کمپنی کلچر کے بارے میں سوچیں (کیونکہ ہر کمپنی کی ایک ہوتی ہے ، خواہ وہ جان بوجھ کر ہو یا غیر ارادی)۔ اگر آپ کا لچکدار نظام الاوقات اہم ہے ، لیکن کمپنی کچھ پیش نہیں کرتی ہے تو ، کچھ اور غور کریں۔ اگر آپ کو مستقل سمت اور تعاون پسند ہے اور کمپنی سے خود نظم و نسق کی توقع ہے تو ، کسی اور چیز پر توجہ دیں۔

اس بات کو اجاگر کرنے کے طریقے تلاش کریں کہ کمپنی کا ماحول آپ کے لئے کس طرح بہتر کام کرے گا۔ اور اگر آپ کوئی راستہ نہیں ڈھونڈ سکتے ہیں تو ، نوکری نہیں لائیں ، کیونکہ آپ دکھی ہو جائیں گے۔

13. مجھے پچھلے چھ مہینوں میں آپ کو سب سے سخت فیصلے کے بارے میں بتائیں

اس سوال کا مقصد امیدوار کی استدلال کی صلاحیت ، مسئلے کو حل کرنے کی مہارت ، فیصلہ اور ممکنہ طور پر آمادہ خطرہ مول لینا ہے۔

جواب نہ دینا انتباہی علامت ہے۔ ہر ایک اپنی حیثیت سے قطع نظر سخت فیصلے کرتا ہے۔ میری بیٹی نے مقامی ریستوراں میں ویٹریس کی حیثیت سے پارٹ ٹائم کام کیا اور ہر وقت مشکل فیصلے کیے۔ کسی باقاعدہ کسٹمر سے نمٹنے کے لئے بہترین طریقہ کی طرح جس کا سلوک بارڈر لائن ہراساں ہے۔

ایک اچھا جواب یہ ثابت کرتا ہے کہ آپ مشکل تجزیاتی یا استدلال سے متعلق فیصلہ کرسکتے ہیں – مثال کے طور پر ، کسی مسئلے کے بہترین حل کا تعین کرنے کے لئے ڈیٹا ریمس کے ذریعے شادی کرنا۔

ایک اچھا جواب یہ ثابت کرتا ہے کہ آپ بہتر اعدادوشمار پر مبنی مشکل باہمی فیصلہ یا مشکل فیصلہ کرسکتے ہیں جس میں باہمی آئیڈیاز اور افادیت شامل ہوتی ہے۔

اعدادوشمار کی بنیاد پر فیصلے کرنا اہم ہے ، لیکن تقریبا ہر فیصلہ لوگوں کو متاثر کرتا ہے۔ بہترین امیدوار قدرتی طور پر کسی معاملے کے ہر پہلو کو وزن دیتے ہیں ، نہ صرف کاروبار یا انسانی پہلو سے۔

آپ کی قیادت کا انداز کیا ہے؟

بغاوت سے مغلوب ہوئے بغیر اس کا جواب دینا ایک مشکل سوال ہے۔ بجائے اس کے کہ قیادت کی مثالیں بانٹیں۔ یہ کہتے ہوئے ، “میرے جواب دینے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ آپ کو قائدانہ چیلنجوں کی کچھ مثالیں پیش کروں ، جن کا میں نے سامنا کیا ہے ،” اور پھر حالات کا اشتراک کریں جہاں آپ نے ایک ٹیم ، ایک ٹیم سے نمٹا ہے۔ حوصلہ افزائی کی ، بحران کے ذریعے کام کیا۔ آپ نے کیا کیا اس کی وضاحت کریں اور اس سے انٹرویو لینے والے کو یہ احساس ملے گا کہ آپ کس طرح رہنمائی کررہے ہیں۔

اور ، یقینا. ، یہ آپ کو اپنے کچھ کارناموں کو اجاگر کرنے دیتا ہے۔

15. مجھے کسی ایسے وقت کے بارے میں بتائیں جب آپ کسی فیصلے سے متفق نہیں ہوتے ہیں۔ تم نے کیا کیا

کوئی بھی ہر فیصلے سے متفق نہیں ہوتا ہے۔ اختلاف رائے ٹھیک ہے جب آپ اتفاق نہیں کرتے تو آپ کیا کرتے ہیں؟ (ہم سب لوگوں کو جانتے ہیں جو “میٹنگ کے بعد ملنا” چاہتے ہیں جہاں وہ کسی میٹنگ میں کسی فیصلے کی حمایت کرتے ہیں لیکن پھر وہ باہر جاکر اس کو تکلیف دیتے ہیں۔)

دکھائیں کہ آپ پیشہ ور تھے۔ دکھائیں کہ آپ نے اپنے خدشات کو مؤثر طریقے سے اٹھایا۔ اگر آپ کے پاس ایسی مثال موجود ہے جس سے یہ ثابت ہوجائے کہ آپ تبدیلی کو متاثر کرسکتے ہیں ، بہت اچھا – اور اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو یہ ظاہر کریں کہ آپ کسی فیصلے کی حمایت کرسکتے ہیں حالانکہ آپ کو ایسا لگتا ہے۔ کہ یہ غلط ہے (جب تک کہ یہ غیر اخلاقی ، غیر اخلاقی وغیرہ نہیں ہے)۔

ہر کمپنی چاہتی ہے کہ ملازمین اپنی پریشانیوں اور پریشانیوں کو ایمانداری اور وضاحت کے ساتھ بانٹیں۔ لیکن کسی فیصلے کی پشت پناہی کرنا اور اس کی حمایت کرنا اس سے متفق ہونے کے مترادف ہے ، چاہے وہ اس سے متفق نہ ہوں۔

جاب انٹرویو کے سوالات اور جوابات کے نمونے۔ ملازمت کے انٹرویو کے سوالات اور جوابات نمونہ پی ڈی ایف۔ انٹرویو سوالات اور جوابات. یو کے انٹرویو کے سوالات اور جوابات 2021۔ انٹرویو کے سوالات اور تازہ سوالات کے جوابات۔ جاب انٹرویو کے سوالات اور جوابات کے نمونے۔
نوکری کے 15 اوپر انٹرویو کے سوالات اور جوابات
نوکری کے 15 اوپر انٹرویو کے سوالات اور جوابات


پوسٹ ویوز:
6

Leave a Reply

you're currently offline